Šeimos kelionė į Latviją: nuo jūros ramybės iki Kuldigos grožybių

Šiltą vasaros savaitgalį  iš Klaipėdos leidomės į nuotykių kupiną kelionę po Latviją. Pirmasis mūsų sustojimas buvo prie Baltijos jūros – kempinge Zvējnieku sētā.

Atvykę šeštadienio rytą,  greitai įsikūrėme jaukiame namelyje prie pat jūros. Vaikai su entuziazmu bėgiojo pievomis ir žaidė smėlyje, o mes ilsėjomes, klausydamiesi bangų ošimo. Vakarienei visi kartu kepėme dešreles ant laužo ir mėgavomes šviežiomis daržovėmis.

Saulei leidžiantis, visa šeima stebėjo, kaip jūra nusidažo auksiniais saulėlydžio atspalviais, o vakaras tapo tikra poilsio švente gamtos apsuptyje (Kilimėlis Therm-a-rest -Z-lite regular, tikrai buvo neprošal:)

Sekmadienio rytas prasidėjo gaiviu oru ir pusryčiais po atviru dangumi. Tiesa, labai praverte turistine dujinė viryklė MSR POCKET ROCKET 2 (Ja taip pat galite isigyti pas mus parduotuveje www.aktyvauk.lt) Po sočių pusryčių šeima leidosi į ekskursijas. Pirmoji stotelė – Jūrkalnė, garsėjanti savo įspūdingais skardžiais. Vaikai džiaugėsi žaidimais paplūdimyje, o mes gražejomes vaizdingais pakrančių vaizdais. Stačios uolos ir besidriekianti Baltija paliko neišdildomą įspūdį visai šeimai :)

Po trumpo poilsio kelionė tęsėsi į Kuldigą – vieną gražiausių ir istoriškiausių Latvijos miestų. Atvykę į Kuldigą, aplankėme garsųjį Ventas Rumba krioklį, kuris sužavėjo vaikus savo grožiu. Miesto centras su senoviniais pastatais ir jaukiomis kavinėmis įnešė ypatingą atmosferą. Pietaudami lauko kavinėje, visi ragavome latviškus skanėstus ir dalinomes dienos įspūdžiais.

Vakare, pilni naujų potyrių ir nuotykių, leidomes atgal į Klaipėdą. Sekmadienio vakaras buvo ramus, kelias vedė per Latvijos kaimus ir miškus, o vaikai, pavargę po dienos įspūdžių, ramiai snūduriavo automobilyje. Į Klaipėdą  grįžome su šypsenomis veiduose ir širdyse, kupini įspūdžių ir nuotykių. ši kelionė paliko šiltus prisiminimus :)